15 лютого 2017 року секція
розвивального навчання спільно з Незалежним
науково-методичним центром «Розвиваюче навчання» проводять на Пушкінській, 24 науково-практичний семінар на
тему «Потенціал системи
розвивального навчання Ельконіна – Давидова у становленні Нової української
школи»
для завідувачів (методистів) районних
(міських) методичних кабінетів, директорів та заступників директорів шкіл, у
яких є класи розвивального навчання, та інших педагогів, що цікавляться
системою розвивального навчання.
Комунальний
вищий навчальний заклад
«Харківська академія неперервної освіти»
Незалежний науково-методичний центр
«Розвиваюче
навчання»
Затверджую
Директор Незалежного науково-методичного центру «Розвиваюче навчання»
________А.В. Захаров
|
Затверджую
Ректор КВНЗ
«Харківська академія
неперервної освіти»
________Л.Д.Покроєва
|
Програма
роботи
науково-практичного семінару
Тема. Потенціал системи розвивального навчання
Ельконіна – Давидова у становленні Нової української школи.
Мета.
Визначити потенціал системи розвивального навчання у становленні Нової
української школи. Обґрунтувати актуальність
упровадження цієї психолого-педагогічної системи в загальноосвітні
навчальні заклади та надати методичну допомогу з питань упровадження системи
розвивального навчання та підготовки педагогів.
Завдання
1. Окреслити
концептуальні засади побудови Нової
української школи.
2. Проаналізувати відповідність змісту, методу та
форми психолого-педагогічної системи розвивального навчання компетентнісному
підходу педагогіці партнерства.
3. Визначити
ефективні шляхи побудови Нової
української школи завдяки використанню надбань системи розвивального навчання.
4. З’ясувати питання ефективного впровадження психолого-педагогічної
системи розвивального навчання в загальноосвітні навчальні заклади в умовах
реформи.
Обґрунтування. В умовах побудови Нової української школи постає питання її підвалин.
Надійним фундаментом можуть стати лише наявні власні ресурси. Їх доцільно
шукати в надрах багаторічного досвіду впровадження інноваційної освітньої
системи розвивального навчання.
Вона розв’язує чимало актуальних
проблем, зокрема створює умови для розвитку й самореалізації
особистості, здатної навчатися впродовж життя і бути суб’єктом різних видів
діяльності, що забезпечується реалізацією головної мети розвивального навчання
– формуванням суб’єкта навчальної діяльності як носія ключових, предметних та
міжпредметних компетентностей. Досягнення головної мети завдяки специфічному
змісту, методу та формі організації розвивального навчання здійснюється в
умовах особистісно зорієнтованого навчання.
Протягом останніх десятиліть психолого-педагогічна система
розвивального навчання довела свою високу результативність, гуманність, психологічну
доцільність.
Учасники освітнього процесу мають потребу у більш
широкому впровадженні системи розвивального навчання в школи.
Керівники:
Сосницька Н. П., ст. викладач секції
розвивального навчання Харківської
академії неперервної освіти;
Старагіна І.П,, заступник директора з науково-методичної роботи Незалежного
науково-методичного центру «Розвиваюче навчання».
Учасники: завідувачі (методисти) районних
(міських) методичних кабінетів, директори та заступники директорів шкіл, у яких
є класи розвивального навчання, та інші педагоги, що цікавляться системою
розвивального навчання.
Дата
проведення: 15.02.2017
Час
роботи: 14.00 – 17.00.
Місце
роботи:
Харківська академія неперервної освіти (вул. Пушкінська, 24).
План роботи
Час
|
Тема
|
Форма
|
Відповідальний
|
Організаційний блок
|
|||
До 14.00
|
Реєстрація учасників семінару
|
Реєстрація
|
Сосницька Н. П.
|
14.00 – 14.10
|
Відкриття семінару.
Оголошення теми, мети та завдань семінару
|
Виступ
|
Покроєва Л. Д., ректор КВНЗ «Харківська академія неперервної
освіти», к.пед.н., доцент
|
Теоретичний блок
|
|||
14.10 – 14.30
|
Ефективний педагогічний досвід забезпечення якості початкової освіти
в розвинених країнах
|
Доповідь з презентацією
|
Коченгіна М. В.,
завідувач секції розвивального навчання Харківської академії неперервної освіти, канд. пед. наук
|
14.30 – 15.00
|
Роль системи розвивального
навчання в процесі становлення Нової української школи та реформування
шкільної освіти
|
Доповідь з презентацією
|
Старагіна І.П.
|
15.00 – 15.20
|
Результативність системи розвивального навчання Ельконіна – Давидова:
компетентності, взаємодія, розвиток учнів та вчителя
|
Аналіз ситуації (виступ з презента-цією)
|
Сосницька Н.П.
|
15.20 – 15.50
|
Чинники, які сприятимуть і які заважатимуть становленню Нової
української школи. Фактори, які сприятимуть і які заважатимуть поширенню
розвивального навчання на Харківщині в умовах реформування освіти
|
Дискусія
|
Старагіна І.П.,
Сосницька Н.П.
|
15.50 – 16.10
|
Перерва
|
||
Практичний блок
|
|||
16.10 – 16.25
|
Навчально-методичне забезпечення системи розвивального навчання
|
Виступ, презентація
програм, підручників, методичок
|
Захаров А.В., директор Незалежного
науково-методичного центру «Розвиваюче навчання»
|
16.25 – 16.35
|
Система підготовки вчителів розвивального навчання
|
Ознайомлен-ня зі схемою підготовки вчителів РН, обговорення,
відповіді на запитання
|
Сосницька Н. П.
|
Рефлексивний блок
|
|||
16.35 – 16.45
|
Готовність до впровадження системи розвивального навчання
|
Анкету-вання
|
Сосницька Н. П.
|
16.45 – 17.00
|
Підбиття підсумків семінару
|
Відкритий мікрофон
|
Старагіна І.П., Сосницька Н. П.
|
Завідувач секції
розвивального навчання М. В. Коченгіна
Керівники семінару Н. П. Сосницька
І.П.
Старагіна
Візи:
Дрожжина
Ворфлік
Комментариев нет :
Отправить комментарий