вторник, 14 февраля 2017 г.

Інформація про проведення науково-практичного семінару з розвивального навчання на тему «Потенціал системи розвивального навчання Ельконіна – Давидова у становленні Нової української школи»



15 лютого 2017 року секція розвивального навчання спільно з Незалежним науково-методичним центром «Розвиваюче навчання» проводять на Пушкінській, 24 науково-практичний семінар на тему «Потенціал системи розвивального навчання Ельконіна – Давидова у становленні Нової української школи» для завідувачів (методистів) районних (міських) методичних кабінетів, директорів та заступників директорів шкіл, у яких є класи розвивального навчання, та інших педагогів, що цікавляться системою розвивального навчання.
Початок роботи о 14.00. 


Комунальний вищий навчальний заклад
 «Харківська академія неперервної  освіти»

 Незалежний науково-методичний центр


«Розвиваюче навчання»

 Затверджую
Директор Незалежного науково-методичного центру «Розвиваюче навчання»
________А.В. Захаров

Затверджую
Ректор КВНЗ
«Харківська академія
неперервної  освіти»

________Л.Д.Покроєва        

Програма

роботи науково-практичного семінару

Тема. Потенціал системи розвивального навчання Ельконіна – Давидова у становленні Нової української школи.

 Мета. Визначити потенціал системи розвивального навчання у становленні Нової української школи. Обґрунтувати актуальність упровадження цієї психолого-педагогічної системи в загальноосвітні навчальні заклади та надати методичну допомогу з питань упровадження системи розвивального навчання та підготовки педагогів.

Завдання
1.     Окреслити концептуальні засади побудови Нової української школи.
2.     Проаналізувати відповідність змісту, методу та форми психолого-педагогічної системи розвивального навчання компетентнісному підходу педагогіці партнерства.
3.     Визначити ефективні шляхи побудови Нової української школи завдяки використанню надбань системи розвивального навчання.
4.     З’ясувати питання ефективного впровадження психолого-педагогічної системи розвивального навчання в загальноосвітні навчальні заклади в умовах реформи.

Обґрунтування. В умовах побудови Нової української школи постає питання її підвалин. Надійним фундаментом можуть стати лише наявні власні ресурси. Їх доцільно шукати в надрах багаторічного досвіду впровадження інноваційної освітньої системи розвивального навчання. Вона розв’язує чимало актуальних  проблем, зокрема створює умови для розвитку й самореалізації особистості, здатної навчатися впродовж життя і бути суб’єктом різних видів діяльності, що забезпечується реалізацією головної мети розвивального навчання – формуванням суб’єкта навчальної діяльності як носія ключових, предметних та міжпредметних компетентностей. Досягнення головної мети завдяки специфічному змісту, методу та формі організації розвивального навчання здійснюється в умовах особистісно зорієнтованого навчання.
Протягом останніх десятиліть психолого-педагогічна система розвивального навчання довела свою високу результативність, гуманність, психологічну доцільність.
Учасники освітнього процесу мають потребу у більш широкому впровадженні системи розвивального навчання  в школи.

Керівники:
Сосницька Н. П., ст. викладач секції розвивального навчання Харківської академії неперервної  освіти;
Старагіна І.П,, заступник директора з науково-методичної роботи Незалежного науково-методичного центру «Розвиваюче навчання».

Учасники: завідувачі (методисти) районних (міських) методичних кабінетів, директори та заступники директорів шкіл, у яких є класи розвивального навчання, та інші педагоги, що цікавляться системою розвивального навчання.  

Дата проведення: 15.02.2017

Час роботи: 14.00 – 17.00.

Місце роботи: Харківська академія неперервної  освіти (вул. Пушкінська, 24).


План роботи


Час


Тема

Форма

Відповідальний
Організаційний блок

До 14.00
Реєстрація учасників семінару

Реєстрація
Сосницька Н. П.
14.00 – 14.10
Відкриття семінару.
Оголошення теми, мети та завдань семінару
Виступ
Покроєва Л. Д., ректор КВНЗ «Харківська академія неперервної  освіти», к.пед.н., доцент

Теоретичний блок

14.10 – 14.30
Ефективний педагогічний досвід забезпечення якості початкової освіти в розвинених країнах
Доповідь з презентацією
Коченгіна М. В.,
завідувач секції розвивального навчання Харківської академії неперервної  освіти, канд. пед. наук

14.30 – 15.00
Роль системи розвивального навчання в процесі становлення Нової української школи та реформування шкільної освіти
Доповідь з презентацією
Старагіна І.П.
15.00 – 15.20
Результативність системи розвивального навчання Ельконіна – Давидова: компетентності, взаємодія, розвиток учнів та вчителя

Аналіз ситуації (виступ з презента-цією)
Сосницька Н.П.

15.20 – 15.50
Чинники, які сприятимуть і які заважатимуть становленню Нової української школи. Фактори, які сприятимуть і які заважатимуть поширенню розвивального навчання на Харківщині в умовах реформування освіти
Дискусія
Старагіна І.П.,
Сосницька Н.П.

15.50 – 16.10
Перерва
Практичний блок

16.10 – 16.25
Навчально-методичне забезпечення системи розвивального навчання
Виступ, презентація програм, підручників, методичок
Захаров А.В., директор Незалежного науково-методичного центру «Розвиваюче навчання»
16.25 – 16.35

Система підготовки вчителів розвивального навчання
Ознайомлен-ня зі схемою підготовки вчителів РН, обговорення, відповіді на запитання
Сосницька Н. П.
Рефлексивний блок

16.35 – 16.45
Готовність до впровадження системи розвивального навчання
Анкету-вання
Сосницька Н. П.
16.45 – 17.00
Підбиття підсумків семінару
Відкритий мікрофон
Старагіна І.П., Сосницька Н. П.

Завідувач секції розвивального навчання                    М. В. Коченгіна

 Керівники семінару                                                         Н. П. Сосницька
                                                                                                                                                                                      І.П. Старагіна
                                                                                       


Візи:
Дрожжина
Ворфлік

Комментариев нет :

Отправить комментарий