Коченгіна М.В. Підготовка
вихователів дошкільних навчальних закладів до створення для дітей
безпечного інформаційного середовища: навчально-методичний посібник /
М.В. Коченгіна; за загальною ред. Л.Д. Покроєвої. – Харків: Харківська
академія неперервної освіти, 2015. – 136 с.
Навчально-методичний посібник «Підготовка вихователів дошкільних навчальних закладів до створення для дітей безпечного інформаційного середовища» розроблено для науково-методичного забезпечення навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів (для очної та заочно-дистанційної форм навчання).
Зміст посібника укладено згідно з освітньою програмою курсів підвищення кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів і з робочим навчально-тематичним планом. Сплановано та реалізовано систему роботи з організації очного, заочного та дистанційного навчання.
Також посібник може бути використаний як самостійне видання для студентів вищих навчальних педагогічних закладів.
Світ дошкілля: запитання та відповіді: методичний порадник для вихователів дошкільних навчальних закладів / за загальною редакцією Л.Д. Покроєвої. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2015. – 120 с.
Методичний порадник «Світ дошкілля: запитання та відповіді» створено для надання допомоги з актуальних питань методики дошкільної освіти слухачам курсів підвищення кваліфікації за напрямами: «Вихователі дошкільних навчальних закладів», «Вихователі-методисти», «Завідувачі дошкільних навчальних закладів».
У пораднику наводяться конкретні рекомендації з реалізації освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти (нової редакції).
Методологічний навігатор: актуальні організаційно-методичні та психологічні аспекти навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі: збірник навчально-методичних матеріалів. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2015. – 96 с.
Збірник навчально-методичних матеріалів «Методологічний навігатор: актуальні організаційно-методичні та психологічні аспекти навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі» присвячений актуальним питанням організації навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах із урахуванням ідей педагогічної інноватики, дитячої психології. Містить матеріали з педагогічного оцінювання та культури професійного мовлення.
Збірник призначено для слухачів курсів підвищення кваліфікації за
напрямами: «Вихователі дошкільних навчальних закладів»,
«Вихователі-методисти», «Завідувачі дошкільних навчальних закладів».Навчально-методичний посібник «Підготовка вихователів дошкільних навчальних закладів до створення для дітей безпечного інформаційного середовища» розроблено для науково-методичного забезпечення навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів (для очної та заочно-дистанційної форм навчання).
Зміст посібника укладено згідно з освітньою програмою курсів підвищення кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів і з робочим навчально-тематичним планом. Сплановано та реалізовано систему роботи з організації очного, заочного та дистанційного навчання.
Також посібник може бути використаний як самостійне видання для студентів вищих навчальних педагогічних закладів.
Світ дошкілля: запитання та відповіді: методичний порадник для вихователів дошкільних навчальних закладів / за загальною редакцією Л.Д. Покроєвої. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2015. – 120 с.
Методичний порадник «Світ дошкілля: запитання та відповіді» створено для надання допомоги з актуальних питань методики дошкільної освіти слухачам курсів підвищення кваліфікації за напрямами: «Вихователі дошкільних навчальних закладів», «Вихователі-методисти», «Завідувачі дошкільних навчальних закладів».
У пораднику наводяться конкретні рекомендації з реалізації освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти (нової редакції).
Методологічний навігатор: актуальні організаційно-методичні та психологічні аспекти навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі: збірник навчально-методичних матеріалів. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2015. – 96 с.
Збірник навчально-методичних матеріалів «Методологічний навігатор: актуальні організаційно-методичні та психологічні аспекти навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі» присвячений актуальним питанням організації навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах із урахуванням ідей педагогічної інноватики, дитячої психології. Містить матеріали з педагогічного оцінювання та культури професійного мовлення.
Коченгіна
М.В. Використання художньої літератури для дітей у навчально-виховному
процесі дошкільного навчального закладу: науково-методичний посібник /
М.В. Коченгіна / за заг. ред. Л.Д. Покроєвої. – Вид. 2-ге доповнене та
перероблене. Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2015. -180
с.
Пропонований посібник спрямований на забезпечення реалізації завдань формування компетентностей дитини в літературній діяльності. Викладено психолого-педагогічні засади ознайомлення дошкільників із художньою літературою, схарактеризовано специфіку побудови та проведення занять із художньо-естетичного розвитку дошкільників засобами художньої літератури, розкрито методи та прийоми роботи з фольклорними та літературними творами різних жанрів, дитячою книжкою, надано методичні рекомендації щодо збагачення художньо-образними засобами мовлення дітей різних вікових груп, навчання дошкільників побудови висловлювань з елементами оцінки, формування вмінь співвідносити поведінку літературних персонажів із реальними подіями, зіставлення двох художніх творів, близьких за змістом, темою та ідеєю, навчання вигадувати загадки.
Посібник призначений для вихователів-методистів, вихователів дошкільних навчальних закладів, студентів педагогічних вузів.
Пропонований посібник спрямований на забезпечення реалізації завдань формування компетентностей дитини в літературній діяльності. Викладено психолого-педагогічні засади ознайомлення дошкільників із художньою літературою, схарактеризовано специфіку побудови та проведення занять із художньо-естетичного розвитку дошкільників засобами художньої літератури, розкрито методи та прийоми роботи з фольклорними та літературними творами різних жанрів, дитячою книжкою, надано методичні рекомендації щодо збагачення художньо-образними засобами мовлення дітей різних вікових груп, навчання дошкільників побудови висловлювань з елементами оцінки, формування вмінь співвідносити поведінку літературних персонажів із реальними подіями, зіставлення двох художніх творів, близьких за змістом, темою та ідеєю, навчання вигадувати загадки.
Посібник призначений для вихователів-методистів, вихователів дошкільних навчальних закладів, студентів педагогічних вузів.
Комментариев нет :
Отправить комментарий