среда, 8 июня 2016 г.

Про науково-методичний журнал "Джерело педагогічних інновацій. Інноваційні практики розвитку життєвої компетентності дитини дошкільного віку".

Шановні колеги!
У серпні-вересні 2016 року планується видання науково-методичного журналу "Джерело педагогічних інновацій. Інноваційні практики розвитку життєвої компетентності дитини дошкільного віку".
Орієнтовний зміст:


Передмова. Інноваційні вектори методичного супроводу дошкільної освіти.                        Покроєва Л.Д.

Розділ І. Професійне самовдосконалення протягом життя: розвиток професійної компетентності педагогів дошкільних навчальних закладів         у системі післядипломної педагогічної освіти»

1. Розвиток педагогічної творчості педагогів дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти. Остапенко А.С.

2. Використання інтерактивних методів навчання на курсах підвищення  кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів. Армейська Л.В., Коченгіна М.В.,  Ярмонова Н.С.

3. Розвиток медіатворчості вихователів дошкільних навчальних закладів як ефективний засіб підвищення фахової компетентності педагогів. Безрук Г.А.

4. Диференційний  підхід в організації методичної роботи. Кожаненко Ф.Г.

Розділ ІІ. Інноваційний прорив у системі дошкільної освіти: досвід реалізації новаторських ідей і підходів 

1. Упровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес дошкільних навчальних закладів Харківської області. Руднєва С.М.,   Капустіна Н.О.

2. Дитиноцентричний підхід як чинник розвитку науково-педагогічної думки.                     Кугуєнко Н.Ф.

3. Роль міських методичних об’єднань у формуванні педагогічної  компетентності та професійного становлення педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів.               Гаркуша Г.В.

        4. Інноваційні методичні та педагогічні аспекти діяльності в процесі формування життєвої компетентності дошкільників. Остапенко А.С.,  Кащук В.В., Шинкевич О.В.

5. Медіаосвіта дошкільника: мода чи веління часу? Кугуєнко Н. Ф., Швайка Л.А., Молодушкіна І.В.

6. Можливості інформаційних технологій в освіті дошкільнят.  Табарчук І.В.

7. Ціннісний підхід до урізноманітнення форм, методів і прийомів організації освітнього процесу з дошкільниками засобами медіаосвіти.  Євстратьєва О.М.

8. Медіапродукт як засіб формування соціально-комунікативної компетенції дошкільника. Фролова С.В.

9. Інтеграція  LEGO-технологій у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу. Миронюк Т.П.

Розділ ІІІ. Професійна майстерність, перевірена часом: творчі доробки педагогів дошкільних навчальних закладів

1. Упровадження інноваційних технологій у фізкультурно-оздоровчу роботу                         з дошкільниками. Салтовська Т.В.

2. Формування культури здорового способу життя дошкільників як один  із основних напрямів реалізації Базового компонента дошкільної освіти в Україні (нової редакції).                  Литвин Н.В.

3. Доцільність використання елементів ЛФК на заняттях із фізичної культури. Дубіна І.В.

4. Соціальна компетентність дошкільника як основа розвитку особистості.    Дробот В.М.

5. Формування навичок практичного життя через розвиток пізнавальної активності дітей методом експериментування. Нечай О.М., Дікова О.А.

6. Використання коректурних таблиць для розвитку мовленнєвої компетенції дошкільників. Бичкова О.П., Романцова Л.А.

7. Організація міжсекторальної взаємодії спеціалістів у роботі з дітьми з вадами мовлення. Світонь Н.О., Чернишова І.Г.

8. Шляхи формування природничо-екологічної компетенції дошкільників.  Сулій К.А.

9. Формування екологічної компетентності в дітей дошкільного віку. Дубодєлова І.О. 

10. Ефективні методи виховання в дітей гуманістичних цінностей у процесі використання літературної спадщини В.О. Сухомлинського.    Шинкевич О.В.

11. Українська народна іграшка як засіб морального виховання дітей дошкільного віку.  Приходько В.М.

12. Виховання в дошкільників інтересу до народної іграшки засобами музейної педагогіки. Потебенко О.А.

13. Психолого-педагогічне проектування діяльності дошкільників як засіб комплексної реалізації освітніх завдань. Колташова О.П.

14. Створення єдиної перспективної системи організації спільної роботи дошкільного навчального закладу та школи в інтересах дітей. Шиліна М.В.,Трикоза Л.В. 

15. Навчання дітей мовлення засобами моделювання: ділова гра для педагогів закладу.        Тур Л.В.

Розділ ІV. Лідер дошкільної освіти: ідеї педагогічного досвіду переможців обласного конкурсу «Вихователь року»   

1. Вплив  рівня  розвитку  дрібної моторики на формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку Сірик О.М.

2. Використання сучасних інноваційних технологій з образотворчої діяльності для розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку.   Конікова О.Ю.  

3. Пізнавальний та творчий розвиток дітей дошкільного віку шляхом поглибленого вивчення знайомих предметів. Пройдакова Ю.О.

4. Проблемно-тематичне методичне об’єднання як засіб підвищення професійної майстерності вихователів в галузі образотворчої діяльності дошкільнят. Воробйова І.А.

5. Інноваційні підходи до створення системи оздоровчої роботи в умовах дошкільного навчального закладу. Дикань Н.І.

6. Впровадження інноваційних технологій у процесі подолання мовленнєвих вад та розвитку креативних здібностей у дітей дошкільного віку. Верещака О.І.

6. Розвиток творчого мислення дошкільників в логіко-математичній діяльності з використанням елементів розвиваючого навчання за методикою Б.П.Нікітіна. Гаман Г.М.

7. Використання народних звичаїв і традицій в розвитку музичного світогляду дітей дошкільного віку. Козлова О.С.

8. Шляхи формування  громадянсько-правових цінностей та виховання культури гідності дітей дошкільного віку. Зуєва О.А.

Розділ V. Методичний калейдоскоп: авторські ідеї забезпечення якості дошкільної освіти

1. Ефективні  підходи  до  розвитку творчого мислення як складової  інтелекту особистості. Технологія «Формування творчої особистості».  Волікова Р.Г.

2. Застосовування педагогічної технології «Формування творчої особистості» у практиці роботи з дітьми. Троць Г.А., Зозуля О.В.

3. Використання педагогічної технології «Створення ситуації успіху» в практиці роботи з дітьми. Дмитренко Л.В.

4. «Умить оживають усі казки, лише вдягнемо фартушки».   Гончаренко Є.О.

5. «У дитсадочку малюки складають вірші  залюбки». Гончаренко Є.О.

Розділ VІ Психологічний консалтинг: психолого-педагогічний супровід актуальних напрямів виховання, розвитку і навчання сучасних дошкільників

1. Чи можливе формування адекватного самооцінювання в дошкільному віці?                Старагіна І.П.

2. Особливості поведінки дітей з розладами  аутичного спектру і методи педагогічного впливу під час занять. Разводова Т.О.

3. Особливості адаптації дітей з розладами аутичного  спектру до групових занять.               Пелих М.С.

4. Створення умов розвитку дошкільника як майбутнього суб’єкта навчальної діяльності. Сосницька Н.П.

Розділ VII. Організація роботи з безпеки життєдіяльності дитини в дошкільних навчальних закладах

1. Методичні рекомендації щодо організації та проведення Тижня безпеки дитини в дошкільних закладах освіти. Рачков С.М., Черепаха В.М.

2. План проведення Тижня безпеки дитини в дошкільному навчальному закладі.            Кізлевич В.В. 



Корисні Інтернет-джерела

Відомості про авторів

Додатки

Інформація за телефонами:
720-91-36 (секція розвивального навчання - Коченгіна М.В.).
731-50-52 (центр громадянського виховання - Остапенко А.С.).
0638794194 (Коченгіна Маріанна Вікторівна)
0952195205 (Ярмонова Надія Сергіївна).
З повагою, укладачі науково-методичного журналу.

Комментариев нет :

Отправить комментарий