Орієнтовна структура уроку
вивчення
одного літературного твору
1. Організаційний момент.
2. Перевірка домашнього завдання.
3. Підготовка до сприйняття художнього твору.
3.1.
Активізація читацького або життєвого досвіду (бесіда, вікторина, «аукціон
знань», розгляд книжкової виставки тощо).
3.2. Формування
позитивної мотивації ознайомлення з художнім твором (виконання творчих завдань,
навчальної взаємодії). Занурення в епоху, місце подій у художньому творі
(розповідь, бесіда, перегляд електронної презентації, проведення заочної або
віртуальної екскурсії тощо).
3.3. Словникова
робота,
4. Визначення теми уроку.
5. Первинне сприйняття (читання учнями, читання
учителем).
6. Початковий аналіз.
7. Повторне сприйняття, поглиблений аналіз твору
(аналіз сюжету, образів персонажів, композиції, засобів художньої виразності) [1].
8. Творча робота на основі прочитаного.
8.1.
Нескладні
творчі завдання, що не потребують багато часу.
Або
8.2.
Складання
плану твору, підготовка до переказу.
9. Узагальнення.
10. Підсумок
уроку.
11. Пояснення
домашнього завдання.
Комментариев нет :
Отправить комментарий